Tärkeä tidote mobiilikausikorteista

Olemme saaneet paljon palautetta siitä, että mobiilikausikortit eivät ole päivittyneet sovelluksessa playoffs-otteluihin. Joko kausikortti ei ole ollenkaan näkyvissä, tai Plus-ominaisuus ei ole aktivoitunut. Meillekin on erittäin tärkeätä saada kausikortit toimimaan mitä pikemmin ja työstämme tätä jatkuvasti.

Asiakaspalvelumme on tukkiutunut tämän asian johdosta.
​​​​​​​Mikäli et kuule meistä, johtuu se siitä, että työstämme tätä kaikin voimin ja haemme ratkaisua ongelmalle.

Päivitys klo 10.50: ongelman syy on nyt selvillä ja toivomme asian ratkeavan mitä pikemmin.

Päivitys klo 12.45: ongelma on ratkaistu ja kausikortit tulevat jatkuvasti näkyviin.
Tarkkailemme tätä jatkuvasti varmistaaksemme, että kaikki päivittyy odotettuun tapaan.

Muistathan sulkea ja avata sovellus uudestaan, jotta sen tiedot päivittyvät.

Sovelluksen toimivuuteen vaikuttavat taustalla eri tietokannat, joita hallinnoivat kausikorttien toimittaja (Lippupiste) ja sovellusympäristön kehittäjä- ja ylläpitäjä (Digia). Olemme olleet yhteydessä jokaiseen asiaan kuuluvaan tahoon ja työstämme kaikki tätä korkeimmalla prioriteetilla, jotta kaikki saisitte kausikorttinne näkyviin ennen illan ottelua.

Uudet omistajakausikortin tilanneet; mikäli teidän kausikorttinne ei tule näkyviin, saatte korvaavan lipun lipunmyynnistä.

Ymmärrämme ja pahoittelemme tästä aiheutuvaa mielipahaa. Otteluun sisäänpääsystä ei tarvitse olla huolissaan, sillä jokaiselle kausikorttiasiakkaalle paikka on olemassa. Jos ongelma ei ratkea, tulostamme korvaavat liput noudettavaksi lipunmyyntiin. Illmoitamme tästä erikseen päivän aikana.

Olemme saaneet tietoa, että yksittäisissä tapauksissa kausikortit tulevat näkyviin, kun sovelluksen poistaa puhelimesta ja asentaa sen uudelleen. Tietyissä tapauksissa myös pelkkä päivitys on tuonut kortin esille. Suosittelemme ensin sulkemaan ja avaamaan sovellus, kuin kokeilette tätä toimenpidettä.

Mobiilikausikortin yläosassa näkyy mikäli se on PLUS-kortti.