SportShopin aukioloajat sekä muutos kausikorttilaisten Ruutu-etuun

SportShopissa voi jälleen asioida myös lauantaisin.
Kuva: Samppa Toivonen

Liiga-kauden lähestyessä SportShopin aukioloajat laajentuvat kattamaan myös lauantait. Jatkossa Shopissa voi asioida lauantaina kello 11-14 välisenä aikana.

Tarjosimme aikaisemmin kausikorttilaisillemme Ruutu+ -etukoodia, jolla palvelun sai etuhintaan 14,95 €/kk normaalin hinnan ollessa 24,95 €/kk. Ruudun tekemän tuoteuudistuksen myötä palvelun hinnoittelu meni kuitenkin uusiksi ja jatkossa Liiga näkyy Ruutu+ Liiga -paketilla, jonka hinta on 14,95 €/kk. Uuden hinnan myötä kausikorttiasiakkaiden etuhinta muuttui palvelun normaalihinnaksi.

Uutena etuna Ruutu tarjoaa kausikorttilaisille Ruutu+ Liiga-palvelun ja Urheilulehden tilauksen yhteishintaan 14,95 €/kk (normaali hinta 18,95 €/kk). Tilaus on toistaiseksi voimassa oleva ja alennettu hinta on taattu 9kk ajaksi. Kausikorttiedun jo käyttöön ottaneet pystyvät vaihtamaan tilauksen uuteen muokkaamalla tilausta Ruudun tilaukset -osiossa.

Vielä lunastamattomat etukoodit ovat voimassa 31.10. saakka. Etukoodi on henkilökohtainen ja siihen ovat oikeutettuja Sportin kausikorttiasiakkaat. Mikäli et vielä ole lunastanut etukoodiasi, otathan yhteyttä aleksi.matkoski@vaasansport.fi.