Hockey-Team Vaasan Sport Oy, avoimia työtehtäviä

Osana suunniteltua organisaatiomuutosta, Vaasan Sport laittaa seuraavat tehtävät hakuun.

Asiakkuus- ja myyntipäällikkö


Tehtävän vastuualueet

  • Sidosryhmätoiminnan organisointi ja kehittämien sekä vuosittaisen sidosryhmätoimintasuunnitelman laatiminen
  • Uusien urheilu- tapahtuma- ja ravintolaliiketoimintaan liittyvien palveluiden konseptointi ja kaupallistaminen yhteistyössä toimitusjohtajan kanssa
  • Uusien liiketoimintamahdollisuuksien etsintä ja analysointi
  • Yritysmyynnin vuosittaisen myynti- ja markkinointisuunnitelman laatiminen sekä budjetointi
  • Yritysmyynnin organisointi yhteistyössä toimitusjohtajan kanssa
  • Henkilökohtainen yritysmyyntityö kuukausittaisen myyntitavoitteen mukaisesti
  • Myyntiin liittyvät hallinnolliset työt kuten esim. myyntilaskujen tekeminen sekä sopimusten dokumentointi



Tehtävän vaatimukset / koulutus

  • Tavoitteellista ja periksiantamatonta myyntiasennetta
  • Akateeminen kaupallinen koulutus
  • Osaaminen yleisimpien toimisto-ohjelmien (esim. Office 365 ja CRM) ja eri digitaalisten palveluiden (esim LinkedIn) hyödyntäminen myynti- ja markkinointityössä
  • Ulospäinsuuntautuneisuutta ja asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Halua oppia ja kehittää uutta
  • Lisäksi kaksikielisyys (ruotsi + suomi) sekä ruotsinkielisen pohjanmaan tuntemus katsotaan eduksi



Toimistopäällikkö


Tehtävän vastuualueet

  • Kausikortti – ja lipunmyynnin operatiivinen toiminta
  • Sport Fan Shop organisointi, operatiivisen toiminnan pyörittäminen sekä tuotekehitys / tilaukset
  • Lippupalveluiden ja fanituotteiden markkinoinnin suunnittelu sekä toteutus
  • Asiakas CRM ylläpito
  • Ottelutapahtuman muut tehtävät
  • Muut mahdolliset markkinoinnin tehtävät toimitusjohtajan ohjeiden mukaisesti
  • Työpiste Vaasan Sähkö Areena


Tehtävän vaatimukset / koulutus

  • Korkea-asteen koulutus kaupallinen tai markkinointiala
  • Kokemus CRM sekä kyky käyttää Office 365-ohjelmistoa
  • Kokemus sosiaalisesta mediasta sekä nettikaupasta / kotisivuista
  • Kokemusta tilausten käsittelystä
  • Asiakaspalveluhenkisyys
  • Kyky toimia itsenäisesti sekä hoitaa useampaa projektia kerralla
  • Osaaminen digitaalisten kanavien hyödyntämisestä markkinoinnissa
  • Kokemus Lippupisteen Inhouse-järjestelmästä ja fanituotemyynnistä katsotaan eduksi



Hakemukset avoimiin tehtäviin sähköpostitse jonne.kemppainen@vaasansport.fi

Hakuaika tehtäviin päättyy 18.4.2024.