Hockey Team Vaasan Sport Oy ja Vaasan Jäähallin Ravintolat Oy aloittavat muutosneuvottelut

Hockey-Team Vaasan Sport Oy sekä Vaasan Jäähallin Ravintolat Oy on antanut ilmoituksen muutosneuvottelujen aloittamisesta tuotannollisista ja taloudellisista sekä toiminnan uudelleenjärjestelyistä johtuvista syistä. Neuvottelut koskevat kaikkia Hockey-Team Vaasan Sport Oy:n sekä Vaasan Jäähallin Ravintolat Oy:n henkilöstöä, pois lukien pelaajat ja valmennus (edustusjoukkue sekä U20). Neuvottelut koskevat kaikkiaan 18 henkilöä.

Muutosneuvottelut ovat jatkumoa strategian toteuttamiselle. Muutoksilla haemme kevyempää hallinnollista kustannusrakennetta, tehokkaampaa toimintaa, sekä organisaation muuttamista vastaamaan paremmin strategian toteuttamisen tarpeita. Suunnitelmana on vähentää kiinteää henkilöstökulua tehtävien uudelleen organisoinnilla, mahdollisesti lakkauttamalla ja yhdistämällä tehtäviä sekä mahdollisesti ulkoistaa hallinnollisia toimintoja. Arvioitu pysyvä henkilöstövaikutus on maksimissaan 9 henkilöä.

Neuvotteluesitys on annettu 2.4.2024 ja neuvotteluaika on vähintään kaksi viikkoa.
Hockey-Team Vaasan Sport Oy ja Vaasan Jäähallit Oy tiedottavat lisää neuvotteluiden päätyttyä erillisen aikataulun mukaisesti.