Usein kysyttyä: Otteluliput

Tunnukseni eivät toimi

Jokaisen käyttäjän on rekisteöidyttävä ensimmäisellä ostokerralla! Aiemmat tunnuksesi lippu.fi -, ticketmaster- vaasansport.fi -sivustoille eivät kelpaa uudessa lippukaupassa, sillä uusi lippukauppamme on oma alustansta eikä yhteydessä mihinkään aiempaan lippukauppaan.

Varje användare måste registrera sig första gången. Dina tidigare användarkonton på lippu.fi-, ticketmaster- eller vaasansport.fi-sidorna fungerar inte i den nya biljettbutiken, eftersom vår nya biljettbutik är en egen plattform och inte är kopplad till någon tidigare biljettbutik.


en löydä lippuja ticketmaster.fi:stä

Sportin kotiotteluiden lippuja ei myydä Ticketmasterin verkkokaupassa. Liput myydään Sportin omassa lippukaupassa https://vaasansport.tmtickets.fi/. Ticketmaster ainoastaan ylläpitää lippujärjestelmää.


Ostin lipun verkkokaupasta, mutta se ei ole tullut sähköpostiini eikä näy Digitaalisissa lipuissani

Lippujen häiriötilanteissa ole varmista ensin, ettei lippu ole mennyt sähköpostissasi roskaposteihin. Tarkista myös Digitaaliset lippuni. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä sportshop@vaasansport.fi tai viivi.kosonen@vaasansport.fi.


Millä maksutavoilla lipun voi ostaa?

Kortti- ja käteismaksun lisäksi voit maksaa seuraavilla kulttuurieduilla:

  • Smartum
  • Tyky
  • e-Passi
  • Edenred (vain sovellus!)
    ​​​​​​​

Huom! Kulttuuri- ja liikuntaetu on henkilökohtainen, jolla voit maksaa vain oman lippusi/kausikorttisi. Etu ei käy maksuvälineeksi fanituotteisiin, ruokaan tai juomaan.​​​​​​​

Varje användare måste registrera sig första gången. Dina tidigare användarkonton på lippu.fi-, ticketmaster- eller vaasansport.fi-sidorna fungerar inte i den nya biljettbutiken, eftersom vår nya biljettbutik är en egen plattform och inte är kopplad till någon tidigare biljettbutik.


Jag hittar inte biljetter på ticketmaster.fi

Biljetter till Sports hemmamatcher säljs inte i Ticketmasters webbutik. Biljetterna säljs i Sports egen biljettbutik: https://vaasansport.tmtickets.fi/. Ticketmaster upprätthåller endast biljettsystemet.


Jag köpte en biljett i webbutiken, men den har inte kommit till min e-post och syns inte heller i Mina digitala biljetter

Vid störningar med biljetterna, kontrollera först att biljetten inte har hamnat i skräpposten i din e-post. Kontrollera också Mina digitala biljetter.

Vid problem kan du kontakta sportshop@vaasansport.fi eller viivi.kosonen@vaasansport.fi.


Vilka betalningsmetoder kan jag använda för att köpa biljetten?

BELATNINGSMEDEL FÖR MATCHBILJETTER

Utöver kort och kontanter kan du betala med följande kulturförmånen:

  • Smartum
  • Tyky
  • e-Passi
  • Edenred (bara appen!)

​​​​​​​
OBS! Kultur- och motionssedlar är personliga och du kan betala endast dina egna biljett- eller säsongskortsinköp. Förmånen gäller inte för supporterprodukter, mat eller dryck.